[ LUGOS ] empty date

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Tor Jul 11 08:50:26 CEST 2000

> In sicer mi delajo težave nedefinirane vrednosti pri datumih. Loadam namreč
> stare podatke, kjer vsi rekordi ne vsebujejo zapisov in mi nekateri (kar
>  precej) datumov manjka.
>
> Kako naj ga prazne vrednsti spravim v bazo? Sliši se smešno, samo enkrat
> podatek imam, drugič pa ne!

Ena varianta je, da definicijo tabele popravis tako, da bo za polje z
datumom dovoljevala tudi NULL (poglej ALTER TABLE v postgres dokumentaciji na
http://www.postgresql.org/docs)

Druga varianta je, da si izmislis datum, za katerega ves, da ga uporabljas
samo za tiste zapise, kjer podatek ni bil podan (recimo 1. Januar leta 1),
potem pa vsak prazen datum pretvoris v tega.

Matija
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist