[ LUGOS ] Back UPS 650MI

Tomaz Kostrevc tomaz.kostrevc na its.si
Čet Jul 27 11:52:16 CEST 2000

Bostjan Muller wrote:

> APC-jev Back-UPS 650MI, ki naj bi imel tudi moznost povezave preko com port-a
> (ce kabel & software dokupis). Za kabel sicer nisem nasel cene, ups stane
> ˝9.999 SIT (+ ddv), vendar je to se vedno najceneje kar sem nasel, zato me
> zanima ce kdo ve ce ta zadeva dela v linux-u - do te mere, da bi ob padcu
> napetosti poslal signal nekemu daemonu, ki bi cakal na com portu in takrat

Za APC-jeve UPS-e je na voljo brezplacno APC Power Chute <
http://www.apc.com/tools/download/index.cfm >;
zadeva je bila preizkusena na RedHat, SuSE, Caldera in TurboLinux sistemih + APC
Smart UPS + Netfinity streznikih (IBM uporablja predvsem APC-jeve UPS sisteme prav
tako pa tudi nadzorni software); program jasno omogoca tudi nadzor na daljavo ter
nadzor UPS-ov v omrezju. edino kar me (osebno) moti: nadzorno konzolo lahko pozenes
samo v X-ih ...

lp tk

Dodatne informacije o seznamu Starilist