[ LUGOS ] who & last

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pet Jan 7 06:23:00 CET 2000

Yo!

On Thu, 6 Jan 2000, Mitja wrote:

> res se je nekdo poiskusal logirati kot nobody, ampak kolikor sem lahko razbral
> iz logov, mu ni ratalo. File utmp in wtmp sem ze zbrisal in na novo kreiral,
> pa ni nic pomagalo.
> kaksen nasvet, kako naj jih kreiram, da bo v redu ?

> ??? kako naj vem, ali je naredil to ali ne in potem zbrisem LRK ?

Kaj mas to zaeno masino? Kaksen hyper-blasting server? Ce je to domaca
masina samo purgaj wtmp pa je. Se dogaja da zadeva rata corrupted,
verjetno zaradi kaksnega izpada elektrike ali kaj podobnega. Tele hekerske
variante so malo verjetne, ce ta heker nima accounta na masini, sploh pa
ne vem zakaj bi to pocel... dobro ne recem za banko :) to bi tut jaz
pohekal, ce bi bila slabo zascitena :)

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist