[ LUGOS ] novell+linux

Tomaz Ocepek ocepek na s-scpet.lj.edus.si
Tor Jan 18 15:36:54 CET 2000

Zivjo!

Instaliral sem si dosemu, NCP. Zadeva spila, vse deluje, pod linuxom lahko
mountam Netware volume. Problem imam z eno aplikacijo, katera zahteva da
se na server prijavis, ker rabis za zagon username, hw adreso racunalnika.
Zdaj sem pa prebral v NOVELL-HOWTO, da se da to nekako usposobiti, samo
nisem pa nikjer zasledil kako. Ima mogoce kdo izkusnje s tem? Namrec
precej nerodno je ce moram hoditi iz enega prostora v drug in tam iz
novell workstationa pognati aplikacijo in exportati podatke, ki jih potem
uporabljam v linux aplikaciji...

lp,
Tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist