[ LUGOS ] Ta veseli dan ali kako sem SPET zasovrazil microsoft...

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Ned Jan 30 20:04:16 CET 2000

Banzai!

 Se davno nazaj v prejsnjem stoletju sem se zmenil za neko zadevo. Napisat
bi bilo treba dokaj preprost php program in ga vkompinirat v obstojece
htmlje.

 Oh, nic lazjega kot to, pojdi z mano... In odpravil sem se... hm nekam...

 Danes zjutraj... Vstal sem ob pol osmih, ja saj vem da je nedelja, pa
kaj... Zajtrk, ssh, netscape, pine... Taka je moja vsakdanja jutranja
rutina, zakaj bi bila nedelja izjema...

 Koncno sem se spravil delat... Aha... instalirat apache, na novo... hm,
manjka se php, manjka se mysql in mod_ssl. Oops... se open_ssl.

 Tako, minilo je kar nekaj ur, da mi je zadevo uspelo spravit v delujoce
stanje... Pa saj to ni nic kompliciranega porecete. Ja se strinjam. Delat
je bilo treba na neki malo starejsi masini, malo starejsa verzija linuxa,
ni glibc2, ni thread safe, pritozeval se je mysql, php ni delal z
mysql-om, openssl je zajamral... na koncu apachessl ni deloval.. se
navaden apache ne... (aja da ne omenim, kako je vmes zmanjkalo diska... in
sem moral selit vse kar sem pretocil na masino) na koncu sem ugotovil da
apache ne zna narest direktorija kamor se pise log... no ja... vmes sem
trikrat instaliral zadevo from scratch...

 Wheeze! Tako zdaj pa gremo zares delat... Da sploh kaj nardim... Pogledam
web page... huh.. frames... EEEK!!! no ja ok, bom ze prezivel... malo
pobrskam po sourcih, ki so bli sila sila cudno... neki en shockwave
vmes... pa java script potem pa... ko malo brskam poizkusam nekaj
konkretnega narest...

hmm ja kako... ljudje bozji...  KDO je se videl, da se staticna stran
sproti izdeluje s pomocjo javescripta?!?!?!

document.write(' the complet code for the page');
in tega malo morje

in to potem klice en frame preko nekega javascripta... ki klice drug
javascript....

ugh BRUH!

malo se trudim popravljat... aha.. netscrape-u se je spet strgalo noce
narest refresha... pobrisem cache, ubijem squida se vedno
nic... argh... ubijem Xe malo pocakam.. pa se vedno nic..

da ne omenjam kako so bili vsi .html filetki polni ^M znakov oz Carriage
Return, se pravi pisani na nekem DOS based operating system, kako je vsak

No in zdaj iscem kak HTML beautifier... ampak dvomim da mi bo
uspelo... Nekaj kar je prislo iz take zakotne platforme, kot je windows ne
more noben polepsat.. pa tudi bolj grdega ne more naredit... to je
zavozeno ze v sami zasnovi...

Oh, vse temne sile znesite se nad to prikaznijo iz Redmonda in jo naucite
kozjih molitvic...

In zdaj se grem nalit z kokakolo, da dobim dozo kofeina, ne pijem kave, pa
si pomagam z drugimi izdelki...

Danasnja noc bo se dolga... Baje moram zadeve koncat do 1.2.1900 Saj jih
bom... podocnjake bom imel do kolen... ampak na koncu bo html table
zgledal takole:

In jaz bom srecen in tocno bom vedel kaj sem napisal in kaj bo iz tega
nastalo... medtem ko pa nesrecniki, ki se 'spoznajo' na zadeve in se
ukvarjajo z raznimi composerji in hmm kako jim je ze microsoft rekel,
authoring tools, se vedno nimajo pojma kaj pomeni <h2> in </h2> in ko
treba nekaj popravit izjavljajo, eh kdo pa to danes dela 'na roko' sej
noben sploh neve kako se to nardi...

In odpujsala sta domov....

Malo sem si olajsal duso... zdaj pa naprej delat... ;>

David!
Windows 95 - The OS that will teach you patience.

Dodatne informacije o seznamu Starilist