[ LUGOS ] ISDN TA

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Jan 1 10:45:35 CET 2000

Howdy!

Najprej srecnega pa zdravega ... sedaj je ze vec ali manj ocitno, da je
bil Y2k bug en velik hoax.

No, pa k stvari: pocasi se spravljam k nabavi enega ISDN TA. Imam
naslednje zelje:
- podprt pod Linuxom (ta je, seveda, No. 1)
- obvlada vse mozno (channel bonding, ...)
- obvlada tudi analogno telefonijo (v smislu emulacije analognih modemov)
- po moznosti notranji model

Do sedaj (brez pretiranega iskanja) sem nasel en model, ki ustreza zeljam:
3com Courier I-modem int.

Ali ima kdo se kaksen predlog?
Ali ima kdo kaksne pozitivne/negativne izkusnje z zgoraj napisanim? Ali
dobro deluje pod Linuxom (v pamfletu sem zaledil, da tudi notranji model
deluje z AT ukazi, torej emulira serijski port; ali res?).

Peace!
  Mkx