[ LUGOS ] restricted ftp dostop

Mitja mitja.zabukovec na mais.si
Pet Jan 14 00:39:10 CET 2000

Zivjo,

moj problem je sledec: sluzbeni ftp server sprejema
samo connectione iz sluzbenega LAN-a. To sem uredil s tako
vrstico v hosts.allow:
in.ftpd: ime_firewalla
( ftp server je izven firewalla )
sedaj pa gre sodelavec na sluzbeno pot in bi rabil ftp dostop. Gre na
Norvesko, tako, da dialin v LAN ne pride v postev. Kako naj obdrzim
restrikcijo in samo njemu omogocim dostop na server od kjerkoli ?

Taka vrstica v hosts.allow:
in.ftpd: ime_firewalla, username na ALL
najbrz ne pride v postev, ker bo delal na winodzih, ti pa ne odgovarjajo
na user querye. Ali pac ??

lp,
Mitja

P.S. pravi problem je najbrz v tem, da imajo userji butaste passworde in
je treba security zagotoviti se drugace, ampak o tem kdaj drugic...

Dodatne informacije o seznamu Starilist