[ LUGOS ] X terminal

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec na mais.si
Pet Jan 28 11:22:55 CET 2000

On Fri, 28 Jan 2000, you wrote:
> na slabi mas X-server
> na dobro se telnetas in exportas display na slabo. potem poganjas
> aplikacije na dobri masini vidis jih pa na slabi.

To vem. Ampak mi stvar ne dela, ce ne pozenem se window managerja.
Postopam takole:
Na konzoli slabe masine pozenem X server:
/usr/X11R6/X :0 -xf86config /etc/XF86Config
potem ctrl-alt-F1, da dobim konzolo.
potem ssh dobra_masina, export DISPLAY=slaba_masina:0.0 in pozenem aplikacijo.
potem mi javi, da ni authorized, da bi se priklopil na X server slabe masine,
zato grem nazaj na slabo masino, napisem xhost +dobra_masina, pa rece
xhost: unable to open display ""
Ce delam v KDE, dela brez vsega tega, samo slaba_masina je preslaba, da bi
laufala KDE
Kaj je narobe ?

lp,
Mitja