[ LUGOS ] mail+priloge

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Jan 25 15:43:37 CET 2000

Zdravo!

Problem: kako na "surovem" HP-UX-u brez dodatkov iz ukazne vrstice
poslati mail, ki vsebuje prilogo?

Kaj vem:

  * fajl (prilogo) lahko zakodiram z uuencode
  * pošiljam lahko z mail ali mailx
  * obstaja nekaj "mail" modulov v Perlu, ampak jaz nočem Perla.

Česa ne vem:

  * kako naj naredim pravi "multipart" message? Ta mail bo namreč sprejel
    nek drug sistem, na katerega ne morem vplivati. Če bi bil tudi na
    drugi strani moj program, bi uuencode zadoščal, tako pa moram v mail
    dati tudi ustrezen "multipart" header.

Ideje?

10x!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Lapajnetova 29,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si