[ LUGOS ] Abit-ove mama-plate

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Sob Jan 22 11:59:12 CET 2000

Tebi ne bo nobena. Zagotovo. Najprej se nauci pisati in izrazati na
javnem mestu.

Pa v srednjo solo ze hodis ? Slabo je to fant, slabo. Sicer pa glede na
vas homepage vse skupaj niti ni cudno.

Konec koncev pa, zakaj ne bi delovala in kje si to slisal ? Glede na
cas, v katerem smo in da so nasploh popularni chipseti Intel i810, si
lahko mislim, da to pod Linuxom ne dela najbolje. Sound in modem
zagotovo, grafika je pa tudi pod vprasanjem.

V bodoce ti pa svetujem, da se malo bolj pozanimas ali pa se enkrat lepo
vprasas tistega, ki pravi, da zadeve ne delujejo in zakaj ne delujejo,
ne pa da kvasis traparije.

Ja, tale Lugos-lista je postala ze tako auspuharska rec, da je najlazje
kar pasti notri in kvasiti traparije. Da bi si vzel kdo 5 minut casa in
pogledal arhiv ali uporabil malo mozganov, e, to pa ne. To je pa ze
prevec. Dandanes ti mora vse kar pasti v glavo...

Rok Krulec, kaj je s tisto tvojo listo ? Mene bodo tovrstne traparije
spravile ob pamet !

Cuk

Domen Semolic wrote:

> Pozdrav,
>
> zanima mene ce kdo ve kera od abitovih plat kao nedelajo v linux...?
>
> lp, dodo

Dodatne informacije o seznamu Starilist