[ LUGOS ] suse 6.3 in nov PC

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Ned Jan 30 17:46:22 CET 2000

Zapisal si, da si izklopil podporo za ultra ATA. Ok.

To je dobro, nisi pa zapisal, kje si izklopil to. V BIOSu ali tudi na
disku. Sicer zal ne delam nic z IBMovimi diski in ne vem, kako je to tam,
ampak pri WDju in Seagateju so imele ene verzije diskov po defaultu
vklopljen UltraATA66 in ni nic pomagalo, ce si ti izklopil to na plati.
Disk je se vedno delal na 66.
Prav tako nisi napisal, kateri chipset je na plati. Nekateri se z
dolocenimi diski obnasajo cudno, sicer pa poglej malce po netu na to temo
(  http://www.tomshardware.com ali pa http://www.anandtech.com/ ).

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist