[ LUGOS ] fdisk

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Tor Jan 25 10:51:57 CET 2000

Zivjo Blaz.

On Tue, 25 Jan 2000, Blaž Vodušek wrote:

> Pred instalacijo REDHAT 6.1 sem imel na disku 2,5 GB particijo C:1,7 GB in
> D: 0,8GB. RAMa je 32MB. Instalacija se ni uspesno zakljucila, ker je hotel
> napisati swap datoteko. Po restartu racunalnika, je particija D: nedosegljiva.
> DOSOV fdisk naredi samo prvi ekran, se pravi da mi tudi do C: particije ne
> pusti.  Ali je imel kdo podobne probleme in kako dobiti nazaj cel disk? >  >

Obudi racunalnik v Linuxu (nareid si recimo Linux rescue diskete) in pozeni
Linuxov "fdisk". Tam odstrani drugo particijo.

Na zalost je DOSov fdisk precej defekten in ne podpira osnovnih
funkcionalnosti, ki jih jaz (in ocitno tudi ti) pricakujem od fdisk programa.
:-).

Drugace ti pa svetujem da za namestitev Linuxa naredis dve particij.
(eno swap (64MB) in eno za linux sistem)

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist