[ LUGOS ] IF 6, FERI

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Ned Jan 2 22:08:52 CET 2000

Zivjo!

Moje razmisljanje:
- Jaz se malce bolj nagibam za FERI kot za Pekarno, bi pa rad videl slikice
obeh... kje se da ze videti slikice od Pekarne?
- Ales, ali imas kaksne slike, ker si jaz ne predstavljam ravno najbolje te
porazdelitve....  Bi se ti morda dalo zadevo malce narisati z xfig ali gimp-om?
- Sem za 1 IP in IP Masq. Pa naj bo za server kaksna sponzorska kista z 80GB
diskovjem :p in se naj vse logira...
- Solske mizice so v redu, samo da niso za prve stiri razrede osnovne sole. ;)
- Glede parkiranja pa bi bilo dobro imeti rezervirano nekaj parkirnih mest
zaradi dostave HW-ja. Za obiskovalce namestitvene delavnice bi bilo super
organizirati "dostavno" mesto, kjer lahko parkirajo, odlozijo opremo, najdejo
parkirisce nekje drugje in se nato vrnejo.
- Ales... kaksno je stalisce FERIja do nas? Ce so bolj tako tako je imho bolje
da gremo v Pekarno kot pa da jim "tezimo". Lahko bi jih malce podrezal ces...
to bi bila dobra reklama za to da niso zadrta akademska ustanova ki se spozna
samo na teorija temvec da so dinamicna sodobna ucna ustanova ki drzi korak s
casom :-).

Prednosti FERIja:
- Pohistvo
- Infrastruktura

Slabosti FERIja
- Prostori niso cisto 100%.
- Parkirni prostor

Prednosti Pekarne:
- Prostor
- Parkirni prostor

Slabosti Pekarne:
- Pohistvo
- Infrastruktura

- - - -
Se dami dodajte tocke v zgornje sezname.
----------------

Vprasanja:
--------
- Ali lahko dobimo sponzorje za infrastrukturo in pohistvo ?
- Ali obstaja na FERIju interes sodelovati v kaksnem taksnem projektu? (Ne v
smislu: "dobr no.. pa dejte.. samo ne tezit"; ampak resnicno, da jih zanima
sodelovati).
- Fotke/skice anyone?

--
best regards,