[ LUGOS ] Ima kdo slabe izkusnje s FIPSom?

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sob Jan 22 00:00:37 CET 2000

Yo!

On Fri, 21 Jan 2000, Andraz Hvalica wrote:

> zanima me, ce ima kdo od vas kake slabe izkusnje s programom fips.exe, za
> delanje novih particij.
> Sem gledal Instalation-HOWTO, pa me nekaj moti:
>
> With FIPS, a disk optimizer (such as Norton Speed Disk), and a little bit
> of luck, you should be able to resize MS-DOS partitions without destroying
> the data on them.
>
> "a little bit of luck"?
>
> Disk defragmentiras, pa odrezes kolikor je prostega prostora oz. kolikor
> potrebujes - a to ni zanesljiv postopek, potrebujes tudi sreco??

Hmm, zadevo sem celo dvakrat uporabil, obakrat uspešno :) enkrat pri
kolegu in enkrat na faksu. Seveda sem v obeh primerih naredil varnostne
kopije pomembnih datotek. V drugem primeru je bilo celo tako, da sem šel
rezat FAT32 particijo z več kot 1024 cilindri...

Dobro, po moje če nebi naredil varnostnih kopij, bi se pa vse sesulo v
prah... Pravzaprav sem nekako hotel, da se zadeva nebi obnesla pa se
očitno kar obnese, če na particiji ki jo režeš ni česa pomembnega :)

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist