[ LUGOS ] Mobile IP

Iztok Saje iztok.saje na mobitel.si
Čet Jan 6 18:54:51 CET 2000

Hoj !

Mobile IP je lepa rec, vendar ... ce ni DHCPja, ali bodo instalirali se dodatne serverje
za enega uporabnika ? Recimo, ce  mobile IPj dela tako, da ti omrezje, kjer si, dodeli
zacasni IP, potem pa vzpostavis IP-IP tunel do sojega streznika, in od tam dalje....
Vmes pa firewalli ipd, ki z veselje oneogocajo take reci, in se prav ponosni so na to.

Jaz iam na mlincku (Mali LINux Carunalnik: nekdo je spraseval, od kod mlincek...)
lepo skripto za doma, ki nastavi route, ifconfig ipd , pa drugo, ki to spremeni
za na siht.

Pozeni netcfg, poglej kar spremeni, skopiraj spremenjeno ... In tako to na vsaki mrezi,
potem pa samo izberi, katere scripte zelis.

Pozdrav,

Iztok

Dejan Beznec wrote:

> Ja, ampak a ni tako, da mora tedaj tudi tista mreza imeti nekje
> instaliran DHCP daemon? Tega pa vecina, kjer racunalnik priklopim,
> nimajo. In tudi ne morem zahtevati, da bi ga imeli.
> Jaz uporabljam notebook v sledecih situacijah:
> 1) v domaci mrezi dveh racunalnikov (na gatewayu IP_Masquarading, da
> tudi notebook lahko gre ven)
> 2) samostojno (le notebook prikljucen na modem)
> 3) notebook kot del neke vecje mreze (prikljucen preko HUBa), dostop do
> Ineta preko routerja.
> Tocka 3 obsega zaenkrat 3 razlicne mreze in vse brez DHCP daemona.
> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist