[ LUGOS ] scannerji

Boštjan Müller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Ned Jan 2 21:23:57 CET 2000

* On 02-01-00 at 21:04 Ales Casar (casar na uni-mb.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+

> Kaj je pri tem scannerju 'kvazi'?
>
> Ales
+----and here the quote ends----+

Kolikor je meni znano je tu prilozena neka sumljiva scsi kartica, ki deluje le
z tem scannerjem - ni scsi kartica na katero bi lahko priklopil karkoli
drugega, ceprav naj bi pod linux-om neki externi sony-jevi cd-romi delovali z
njo.

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
 RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist