[ LUGOS ] ISDN TA

Ales Casar casar na uni-mb.si
Ned Jan 2 19:27:53 CET 2000

On Sat, 1 Jan 2000, Metod Kozelj wrote:

> Najprej srecnega pa zdravega ... sedaj je ze vec ali manj ocitno, da je
> bil Y2k bug en velik hoax.

Ja, saj to je bilo v bistvu za pricakovati. Sicer pa se je nekaj hecnih
stvari ze dalo videti.

Recimo v petek popoldne so pri neki svicarski letalski druzbi mislili, da
je v Aucklandu ze 1. januar 19100. Zanimiva je bila tudi WWW stran
letalisca v Aucklandu. Tam je pisalo nekaj v tem stilu:

NEWS FLASH: 02:58 01 Jan 100
            Nimamo nobenih Y2K problemov, vse dela normalno...

No, pa ce se vrnemo blizje k nam. V tvojem mailu, na katerega odgovarjam,
se recimo da najti tudi:

Verjetno tisti podstring "1000101104107" ni ravno to, kar so si avtorji
pine-a zamislili s formatom YYMMDDhhmmss... Sicer je to bolj kvazi-bug,
zanimivo je pa vseeno.

Ales

P.S.: Ja, vem, moj pine ni prav nic boljsi.

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist