[ LUGOS ] FTP server

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Čet Jan 13 20:21:36 CET 2000

On Thu, 13 Jan 2000, Jure ZAKRAJSEK wrote:
> BTW kateri programcej je najboljsi za postavitev FTP streznika???
> Pa kako se to installira in nastavi potem vse opcije!!!
Ker ga verjetno nobena LinuX distribucija nima zraven si ga bos mogel
potegnit z Interneta. Ime mu je ftpd. Potem ko si potegnes dol, dvakrat
klikni na ikono setup.exe in trikrat pritisnes na tipko Next in potem ko
te na koncu vprasa ce bi rad resetiral racunalnik pritisnes na Yes in
pocakas da se resetira racunalnik in ponovno zazene v Linuxih. Potem
kliknes na Start|Programs|ftpd in ko se ti pozene program v menuju
Settings|Config zberes...
...aja sej res sem pozabu da mi rahlo trga zadnje cajte od gluposti, ki
se dogajajo okrog mene.

Portoroz, 13.01.2000 @ 20:13

Dodatne informacije o seznamu Starilist