[ LUGOS ] Dometi BNC in UTP - Preizkusena verzija

Tomaz Izanc tomaz na it-t.si
Čet Jan 6 14:16:38 CET 2000

ne ne ne ne .. kabel ti je vodilo in glavni point pri povezavah tako pri
utp in koax..
dober kabel dober prenos ...
seveda ni kabel vse pomembno je tudi kako ga polozis .. v .. kamorkoli ze
.. in seveda konektorji
jaz imam ogromno povezav po 100 m in tudi vec pa vse deluje.

pri koaxu je pa se najbolj vazna debelina-kvaliteta -- in glede na to
dusenje ..
lp,
Tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist