[ LUGOS ] Traffic meter

Ales Casar casar na uni-mb.si
Ned Jan 2 19:08:36 CET 2000

On Sun, 2 Jan 2000, MadDave wrote:

> MRTG = Multi Router Traffic Grapher
>              ^^^^^^
>
> Se da kak nastavit MRTG da bi znal monitorat mrezne karte na linux masini
> in ne routerjev ????

Seveda. Routerji so v bistvu tako ali tako izsli iz (unix) masin, kjer so
zavrgli kup za routerje nepotrebne "navlake" in preostanek optimirali za
usmerjanje paketov med razlicnimi mrezami.

MRTG do routerjev/masin dostopa preko SNMP, zato moras podporo za SNMP
imeti instalirano na svoji Linux masini. Na Debianih je to paket 'snmp'.
Najbrz je kaj podobnega tudi na drugih distribucijah.

Enkrat sem se temeljiteje spravil testirat MRTG/SNMP na vecih Linuxih
(Debian 1.3, 2.0 in 2.1) in so mi cisto vsi po vrsti vracali priblizno 5x
(pet krat) prenizke vrednosti za kolicino prenesenega prometa. Vsaj za
eth0. Kriv je verjetno snmpd ali kaj podobnega na Linuxu, saj isti MRTG
prav lepo zajema podatke od IOSa (Cisco), Solarisa in HP-UXa. Ima kdo
kaksno zdravilo, kako to popraviti?

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist