[ LUGOS ] Segmentation fault (core dumped)

natalia nataliabatic na ve.nettuno.it
Pet Jan 28 01:41:08 CET 2000

Tha MASTER wrote:

> Se mi je zdelo, da bi lahko tole za kaj ponucali.
> Segmentation fault je v resnici bug, ki je hujsi od Y2K in
> ga noben noce iztrebljati. Gre namrec za zaroto industrijsko-vojaskega
> kompleksa zoper ljudstvo.... ;)
> To pomeni, da si naletel na bug v programu, knjiznici ali svojem RAMu.
> Glede na stabilnost lyxa bi skoraj sumil RAM.
>
> Poskusi recompilati kernel in ce ne dobis errorja 11, ni kriv tvoj racunalnik.
> Krivi so bugi v lyxu ali octave ali knjiznicah. Poisci najnovejse verzije.

Mislim da se da resiti problem na bolj enostaven nacin. Dobiti moras
lyx-xxx-src.rpm, to se pravi paket ki vsebuje lyx.tar.gz in file lyx.spec in ga
na novo zgradis.
Ko imas paket ga instaliras kot katerikoli rpm paket in potem gres v
/usr/src/redhat/SPECS (ce imas redhat ali mandrake) in naredis:

rpm -bb lyx.spec

to ti bo zgradilo nov paket na tvojem racunalniku kar je vcasih zelo koristno se
najbolj ce paket ni bil narejen za tvojo disribucijo Linuxa ali na racunalniku z
malo posebno konfiguracijo. Meni se je veckrat zgodilo da mi je program sel v
core dump ravo zaradi tega.

Natalija

Dodatne informacije o seznamu Starilist