[ LUGOS ] debilian paketki

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Tor Jan 11 04:09:23 CET 2000

Polz of the SBT wrote:

> Zanima me, ce obstaja kak (preprost) nacin, da bi prisel
> do seznama paketov, ki jih ne potrebuje noben drug paket
> (ce odstranim program, ki je potreboval neko knjiznico,
> bi potem rad dobil tudi ime te knjiznice).
>
> Ali obstaja celo kak nacin, da bi take programe videl ze
> v dselect ?
>
> Ali bom moral zadevo nekako izvesti sam, ce bom
> hotel to funkcionalnost ? Zdi se mi namrec,
> da bi izumljal toplo vodo ...
re zorz

to tudi jaz pogresam .. dej ce ze delas dodaj to dselectu da
bo to splosno dostopno za druge smrtnike...
lih razmisljal sem ... a se mogoce spomnis da bi mel kje
paketi ki so dejansko knjiznice kak flag, da bi se jih dal
locit od programov.

cya
andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist