[ LUGOS ] Slo Resource CD #1

Iztok Saje iztok.saje na mobitel.si
Ned Jan 30 11:55:06 CET 2000

Hoj !

Nisem preprican, ce Sun dovoli SO...
Mogoce samo SO konfiguracijski fileti za prilozene fonte ?
Macroji itd za karkoli, recimo za LaTex ?

AbiWord pa je dovoljen !

Nacleno bi slo gor vse, kar se omenja v HOWTOjih o Slovenscini in
slovenjenju: recimo vsa orodja za pravilno prevajanje, ce
koga premoti...

Ce je se prostor: arhiv Lugos liste. Prirocno za pobrskati...

Kaj se ? Vse, kar je specificno slovensko in pride prav
nam, v distribucije in na velika legla SW pa ne bo prislo.

Srecno !

   iztok

David Delibasic wrote:

> Lahko tudi StarOffice ...