[ LUGOS ] pdq spooler

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Ned Jan 30 11:23:46 CET 2000

	Hojla!

On Sun, 30 Jan 2000, Blaz Podrzaj wrote:
> Pred kratkim sem nabavil printer HP DeskJet 690C pa me zanima par
> [ snip ]
> Aja pa še to. Pdq uporablja za output gs in driver cdj670. Nastavil sem

Jaz uporabljam na enakem printerju /etc/magicfilter/dj550c-filter

> Pa še nekdo mi naj pove kako se najhitreje in najbolje stiska navaden txt
> file s tem da ima notri šđčćž©ĐČĆŽ (se pravi 8 bit)?

Ponavadu pisem v .html in sprintam iz Netscapeja s pomocjo Ogonkifyja

Print command: ogonkify -AT -N | lpr

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist