[ LUGOS ] prijava na COL 1.3

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pon Jan 24 12:40:48 CET 2000

On Sun, 23 Jan 2000, Aleš Jerman wrote:

> Ne, uporabljam tekstovno prijavljanje.

Zal ne vem kako ti pomagati s to tezavo.

> Mislim, da mi ga noče uporabljat. Za swap sem namenil 104MB, pri namestitvi
> ga najde , ampak ko sistem teče je swap neuporabljen. Uporaba=0%

cat /proc/swaps in izpise katere swap particije so "aktivirane".
Ce imas aktivirano vendar je poraba 0% bodi vesel :-). Vse je v redu.

Ce pa swap particija ni aktivirana pa preveri da imas v /etc/fstab sledece:
/dev/hda2               swap                    swap    defaults   0 0

/dev/hda2 nadomesti s svojo swap particijo, katera je swap izves s fdiskom.

Da jo aktiviras brez ponovnega zagona pozenes kot root "swapon -va", izpisati
ti mora "swapon on /dev/hda2"

--
best regards,
Rok Papez.