[ LUGOS ] ASUSCOM ISDN

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Ned Jan 30 09:59:32 CET 2000

Zivijo!

On Sat, 29 Jan 2000, jernej horvat wrote:

> skoraj nemogoce...ce pogovor ze tece potem ti nobeden ne bo "padel noter"
> (razen NSA, FBI ali UJV ;-> ).
>
> upam da nisi instaliral isdn4linux, ampak si uproabil isdn-utils4linux.

A? To pa je zame nekaj novega. V cem je razlika? URL?

Mimogrede, meni se je dogajalo, da je Asuscom kartica motila vhodne
klice. Po recimo minuti pogovora je nastala tisina... Vsi pogovori so
sli preko analognih izhodov na ISDN terminatorju. Poskusil sem na dveh
(Siemens crni in se en "beli"), pa je bilo isto.
Pomagal je upgrade jedra. Z 2.2.13ac3 deluje odlicno.

LP!

  Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Lapajnetova 29,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si