[ LUGOS ] maticna plosca Lucky Star 6v693n in linux

Jaka Erjavec jaka.erjavec na kanal8.si
Ned Jan 2 11:11:37 CET 2000

Lep pozdrav vsem!

Pred kratkim sem racunalnik nadgradil z zgoraj navedeno matično ploščo. Na vas pa se obračam zato ker mi od takrat nikakor ne uspe 'zbootat' linuxa. Tudi boot z boot disketo mi nikakor ne uspe. Sam boot se ustavi pri napisu " Loading linux ..........". Winsuxi na tej plošči delajo B.P.Ta maticna plosca temelji na Awardovem BIOSu.
V navodili za matično ploščo sem zasledil, da zaradi zaradi nekega " int 13h " UNIXi imeli tezave.
Hvala za pomoc!

lep pozdrav Jaka Erjavec

P.S.:
Ostale ključne komponente v sistemu:
-Hdd IBM 3.6 GB (DCAA) Uporabljam ga v LBA nacinu in imam na istem disku še particiji z dosom oz. Winsuxi
-ATI xpert 98 8MB
-za ostale komponente mislim da pri tej težavi ne igrajo vloge

Dodatne informacije o seznamu Starilist