[ LUGOS ] pdq spooler

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Jan 30 00:25:54 CET 2000

Yo!

Pred kratkim sem nabavil printer HP DeskJet 690C pa me zanima par
zadev. Inštaliral sem pdq in zadevo skonfiguriral tako, da pošlje output
na raw lpr. Vse lepo in prav, samo printer mi pljune ven še extra blank
list :) V čem je problem?

Aja pa še to. Pdq uporablja za output gs in driver cdj670. Nastavil sem
draft način in pa malo povečal gamma correction, zdaj pa ko mi printa v
draft načinu, se vsake toliko časa zgodi da je kakšna beseda stiskana v
normalnem načinu in potem takorekoč brez zveze izstopa iz besedila?!?! Any
ideas?

Pa še nekdo mi naj pove kako se najhitreje in najbolje stiska navaden txt
file s tem da ima notri šđčćž©ĐČĆŽ (se pravi 8 bit)?

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist