[ LUGOS ] Splosno vprasanje - tecaj

Stojan Rancic stojan na nevtron.si
Čet Jan 27 15:54:11 CET 2000

˙
>Mene zanima, ce ima kaksna firma v Sloveniji tecaje za LINUX...
>Mojega brata zanima, pa bi se rad udelezil cesa podobnega.

Zaenkrat je v Sloveniji se vedno najboljsa varianta, da clovek vzame v
roke knjigo (katero si sposodi v knjiznici ali nabavi pri kakem Desku,
Mladinski knjigi,..), se vsede za racunalnik in gre po korakih naprej.

Lahko pa seveda pride pogledat na kak Linux Fest (prvi bo 8.4. v Kibli
v Mariboru) in vprasa, vse kar ga zanima, pa tudi pokazemo mu, ce cesa
ne zna.

Agenda naj bi pripravljala neke tecaje za certifikacijo, samo to je
bolj misljeno za linux administratorje kot zacetnike.

                                GreetZ, Stojan

Dodatne informacije o seznamu Starilist