[ LUGOS ] Multiserijska kartica z 8 porti

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Jan 5 14:23:17 CET 2000

On Wed, 5 Jan 2000, Danilo Godec wrote:

>=20
> Longshine LCS-8880 kartice po nekaj =E8asa delovanja kar zablokirajo; mor=
da
> je problem v serijskem driverju. Sicer jih ponovna inicializacija s
> setserial ponavadi obudi, ampak je to vseeno zelo motece.=20

Lahko priporocis kaksno drugo kartico s podobnimi karakteristikami?

Jaz bi ze nekaj let rad prisel do kaksne *poceni* kartice s serijskimi
porti (lahko sta gor tudi samo dva porta, celo UART 16450 bi bil za silo
dovolj), kjer bi se *obvezno* dal IRQ nastaviti na kaj drugega kot le 3
ali 4 (tudi IRQja 5 in 7 nista ravno najbolj zazeljena, ampak za silo bi
slo). Zal mi zaenkrat ni uspelo najti se nicesar, kar ne bi stalo tam
nekje cez 80 kSIT.=20

Ales

--=20
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/

Dodatne informacije o seznamu Starilist