[ LUGOS ] scannerji

Polz of the SBT polz na writeme.com
Sob Jan 1 18:41:24 CET 2000

> zadnjic mi je nekdo odgovoril, da bo vesel, ce najdem USB kamero, ki dela pod
> linuxom.
To sem bil jaz.

> Zakaj pa to?
Ker mi do sedaj ni uspelo postimati USBja na moji masini.
Gotovo bi lahko na roko editiral Makefile in upal, da bo kaj delalo.

> USB je pa menda ja podprt?
Kolikor sem jaz do sedaj pregledoval zadeve, je podprt na Macih.
Tam mora biti, ker ima IMac samo usB mis in tipkalisce.
Na PCih se nisem videl pod Linuxom delujoce USB naprave.

> Ali pa gre za isto zadevo kot
> s printerji [ni linux driverjev od proizvajalcev]?
Tega me je tudi strah. Zdi se mi, da ce bos ze usposobil USB,
bos imel potem probleme z usposabljanjem kamere.

> Kaj pa scannerji?  kak nasvet katerega kupiti? scsi/usb?
SCSI je ponavadi kar dobra izbira.
Sicer pa poglej na www.sane.org za podprte scannerje in izberi enega.

Dodatne informacije o seznamu Starilist