[ LUGOS ] WMaker & RH 6.1

Andraz Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Ned Jan 9 22:37:56 CET 2000

Hojla,

ima kdo podobne probleme z Window Makerjem pod RH 6.1, tistim ki pride s
distribucijo zraven. Dogajajo se cudni problemi, vsaj pri meni.

1. Ko save-am session .. dobim segfault in WM se sesuje ..
2. Pod menujem Programs nimam nobenega programa .. WTF ?!
     commanda za ta menu je 'wmconfig --output wmaker > /dev/null ' ?!

 /dev/null WTF ?!  Zakaj tja ?

Malo sem se sel pozanimati na strani Window Makerja, kjer se zgovarjajo
da jo je zakuhal RH in ne oni ?! Resitve problemov pa nisem zasledil,
zadeva pa je baje zelo pogosta ..

Je tezavo kdo ze uspel resiti .. thx

--
 Andraz alias NTFS|007