[ LUGOS ] DEBIAN KERNEL

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Sre Jan 19 23:08:31 CET 2000

Daj clovek, napisi, kaj bi rad in se izrazi.

Kaksen paket ? O cem sanjas ?
Mislis ham radio in AX25 ?

Ce imas to v mislih, pojdi na
ftp://lea.hamradio.si/pub/linux/kernel/linux-2.0.36-hi.tar.gz  in si snemi tole
dol, ker je tukaj vse narejeno tako, kot je potrebno.
Kar se pa tice spodnjega problema, ti pa manjkajo "ncurses" in ga najdes na
http://www.debian.org. Sicer si pa izberi v dselectu cim vec libraryjev.

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist