[ LUGOS ] epson lx-100 printer

Polz of the SBT polz na writeme.com
Ned Jan 16 16:37:43 CET 2000

Najprej moram povedati, da o printerjih pod Linuxom nimam pojma.

Zdi se mi, da ti lpd "vriva" neke filtre za printanje, ki niso ravno
prilagojeni tvojemu epsonu.

Poglej, ce imas moznost izbrati kak "dumb" printer ali kaj podobnega,
potem bi ti moralo printanje iz xemacsa delovati.

Kar se tice printanja iz klyxa, bo pa malo tezje.
Finta je v tem, da moras .dvi file predelati v tako obliko, da jih
bo znal tvoj printer prikazati. Za to se ponavadi uporablja gs.
kako se celo zadevo nastavi pa se mi niti ne sanja.
Preglej dokumentacijo za Calderin printer system, lpd in
(verjetno) MagicFilter.

Upam, da bo tole kaj pomagalo.

Dodatne informacije o seznamu Starilist