[ LUGOS ] screensaver

Polz of the SBT polz na writeme.com
Tor Jan 11 23:20:44 CET 2000

> 1) je mogoce v linuxu (kde) nastavit, da se po dolocenem casu monitor
> postavi v power saving mode? Zdaj se mi to nikoli ne zgodi :(
Je. Preglej /etc/X11/XF86Config in pripadajoce .man page.

> lepo izgleda, se hkrati vidijo folderji, msgji in preview, da lahko
> posilja in sprejema brez problemov
Jah, poskusi z balso in mahagony-jem.
Za oba bos moral malo pobrskati po netu, Balsa lahko trdim da ima
vprasljivo stabilnost (sesuje se, ce pritisnem reply na message, ki
vsebuje attachment - mozno, da je to debian-specificen bug).

Poskusis lahko se tkmail, ki pa ni dovolj lep.

Na koncu pa seveda ostane se netscape mail.

Dodatne informacije o seznamu Starilist