[ LUGOS ] Povezava na internet - WTF ?!

Andraz Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Ned Jan 9 16:52:56 CET 2000

Hojla folx,

hja ne vem ali drzi samo boljso ko mas masino vec problemov imas .. ali
pa je tako vsaj pri meni. Evo na eno PIII masino sem instaliral RH 6.1
in ZyXEL ISDN TA128 modem (katerega sem uporablja na prejsnji masini ..
in je pod linuxom (RH 6.x in Debian) deloval 100%), povezavo na internet
(ppp0) skonfiguriral preko netconfa .. in potem zagnal ifup ppp0

Nic se ni zgodilo .. ok, pregledam /var/log/messages in naletim na tele
vrstice, ki mi niso cisto nic jasne. Do sedaj se nisem naletel na take
probleme. Prav tako sem nanovo skompajlal kernel 2.2.13 .. vendar se
zmeraj isto .. .

Jan  9 15:05:56 localhost pppd[5865]: The remote system is required to
authenticate itself but I
Jan  9 15:05:56 localhost pppd[5865]: couldn't find any secret
(password)
which
would let it use an IP address.
Jan  9 15:07:27 localhost modprobe: can't locate module char-major-108

Je ze kdo naletel na podobne probleme .. ???

Lep pozdrav,
 Andraz alias NTFS|007

Dodatne informacije o seznamu Starilist