[ LUGOS ] avermedia98 TV CAPTURE -RESENO

Bostjan bostjant na luna.si.eu.org
Sre Jan 12 02:28:49 CET 2000

Wed, 12 Jan 2000 , takrat je Bostjan pojamral(a):
>Re!
>Imam problem z avermedia98.
>Prebral sem vse DOC file in navodila.
>Skompajlal zadnje module bttv..,  imam 2.2.12 kernel..
>
>ce zadevo pozenem s
>
>insmod bttv card=6 (avermedia)
>potem mi dela zvok, ne dela pa tuner (neglede nato kako ga pozenem isnmod tuner
>type=xx)
>
>ce pa zadevo pozenem s
>
>insmod bttv card=18 (avermedia98)
>in insmod tuner,   potem mi pa dela slika in tuner, ne dela pa ZVOK.
>
>pri modulu  msp3400.o     sem sprobu vse opcije in prav tako s modulom  tda8425.o

> [...]

NAUK ZGODBE:

Uporablaj zadnji mozni driver ki je na voljo:))
Na netu sem namrec pobral driver bttv-0.6.4h , in sele kasneje ugotovu da je
zadna verzija bttv-0.7.14..

Sedaj dela

bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist