[ LUGOS ] Miska , X-term itd, na enostaven nacin...

Iztok Saje iztok.saje na mobitel.si
Sre Jan 26 21:49:20 CET 2000

Hoj !

Na zalost rabim slikice... Igram se v pascalu ( http://www.brain.uni-freiburg.de/~klaus/fpc/ ),
slikico sem resil tako, da naredim popen, pozenem gnuplot in potem risem.
V X-termu poganjam programcek in mu lepo tipkam ukaze, ta namelje svoje in gnuplot rise.
Sedaj bi rad uporabil se misko... Kako se to naredi prav ?

Probal sem par fpc unitov in podobnega, prisel sem celo do povsem mrtve miske, tudi ctrl-alt-BS sem moral uporabiti,
ampak nic pametnega nisem nasel. gpm in X-i ne gredo skupaj, to sem ze odkril.

Rec naj bi na koncu nastavljala parametre itd z malce tipkanja in miskanja, kar je pac
bolj meni ustrezno... in sofirala par inkarnacij gnuplota.

Kak enostaven hint ? Ne ljubi se mi porabiti vec casa za programiranje miske,
kot pa bom potem klikal po zadevi...

Hvala !

   Iztok

P.S. Tnx za SVGATextmode hint. Kar nekaj casa iskal; nasel ftp naslov
na akhm /usr/src/linux direktoriju sigh in rec dela.

Dodatne informacije o seznamu Starilist