[ LUGOS ] nekaj vprasanj

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Pon Jan 24 09:10:28 CET 2000

HI!

Imam Logitechovo Wheel mouse. WHeel mi dela tudi pod Xsi. Sem pa probal
programcek za wheel izklopit in dogaja se isto. Bom poskusil se tvoj nasvet
sprobat.

Sprobal sem se tvoj nasvet, toda tedaj miska sploh ne dela :(

Torej ni nobene druge resitve ?

lp,
MIlan

Dodatne informacije o seznamu Starilist