[ LUGOS ] Cirilica in Xi

Polz of the SBT polz na writeme.com
Tor Jan 4 11:44:46 CET 2000

Na Debian sistem sem instaliral xfonts-cyrillic,
pa mi niso prevec vsec.
Problem je v tem, da so crke narisane tako, da so prevec
 "razpotegnjene", poleg tega pa jih ne morem izbrati za
"default" pisavo v kfm (lahko jih uporabim samo za fixed font).

Zanima me, kaksni / kje so tisti fonti, ki jih lahko uporabim
za default font v KDE in kje bi dobil kak lep font editor, da bi ta
 font, ki je fixed, predelal v malo lepsega.

Naprej me zanima se (odgovori naj gredo prosim na lugos-bla),
ali sem edini, ki se mu zdi, da bi bila za slovenscino boljsa
cirilica, kot je gajica ? Ima namrec crke za skoraj vse nase
foneme, je preprosta in ce tipkas, jo je enako lahko pisati, kot
gajico. Poleg tega ima koi8-r encoding za nazaj kompatibilen
del, tako da v latinici pisane reci izpadejo tako, kot so
bile pisane (kar ne velja, ce uporabljas navaden encoding na
cirilicnem tekstu). Zakaj torej ne bi vsi zaceli uporabljati
koi8-r ? Namesto nasih krilatih znakov lahko uporabimo cirilicne.

Dodatne informacije o seznamu Starilist