[ LUGOS ] CD in iso IMAGE

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sob Jan 29 00:03:48 CET 2000

Yo!

On Fri, 28 Jan 2000, Johnny wrote:

> Uporabljaj Nero burning rom program kjer je to postimano pa mislim da pri
> creatorju ne mores nekje posebej nastavljati ali naj bi bil cd bootable ali
> ne (but maybe i'm wrong..),skratka ce peces na winsih uporabljaj drug
> program ker je ta creator full buggy program (vsaj do cetrte verzije)

Ma daj lepo te prosim!!! ISO image je ze sam posebi bootable ali
non-bootable. Torej zapečeš ga, in če je bootable se bo mašina bootala z
njega drugače pa ne!

Če pa sam delaš ISO, mu je pa TREBA povedat kje naj najde boot image
in boot catalog...

Btw če kdo ne ve, obstaja tudi mkisofs za WinXXXXXXXXX, samo POZOR! jaz
sem nekoč to zadevo pobral z enega precej popularnega ftp strežnika in jo
zapekel na nek backup CD, nikoli pa je nisem preizkusil. Enkrat sem pa ta
CD zatlačil v neko mašino z virus scanerjem in izkazalo se je da je bil
prav mkisofs okužen z nekim šalabajzerskim virusom :)

Torej, če bo kdo kdaj to zadevo pobral, naj preveri da ni okužena s
kakšnim virusom botsvanske gripe :)

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist