[ LUGOS ] epson lx-100 printer

Davor Guttierrez davor.guttierrez na s5.net
Ned Jan 16 14:48:10 CET 2000

Pozdravljeni

Doma imam printer epson lx-100 in mi ga ne uspe narihtati da bi printal iz
programov kot so xemacs ali klyx. Uporabljam Caldero 2.3 in sem ga nastavil z
prilozenim programom COAS. Za printer sem izbral Epson compatibile (9 needle).
Ce printam iz konzole z npt. cat ime_datoteke.txt >/dev/lp1 sprinta vse zelo
lepo iz prej omenjenih programov pa noce printati. Uporabljam jedro 2.2.12 in
imam vkljucene vse potrebne module.

Ce dam npr ukaz print v klyxu potem mi na vsako stran natisne nekaj nakljucnih
znakov v xemacsu pa po celi strani izpisuje vse mogoce crke.

Kaj bi bilo pri tem narobe, ali se sploh s tem printerjem ne da printati iz teh
programov ali kaj drugega?

Lep pozdrav

--
Davor Guttierrez