[ LUGOS ] Y2K Bug

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sre Jan 19 17:43:39 CET 2000

Yo!

On Tue, 18 Jan 2000, Matej Zerovnik wrote:

> Sory... Pac sem dav pridem... in tudi kanin naj bi imev zmerom tocni
> cas..

Ja v redu, saj ni šlo za to kdo ima bolj točno uro ampak kako enostavno
popravit datum na mašini ki ima star BIOS... Sploh pa je ura navadnega
smrtnika ki je nastavljena na minuto natačno čisto zadosti natančna.

Itak pa prek modema nikoli ne boš mogel točno nastaviti časa... prek
nobene mreže se to ne da že zaradi njene narave. Poizkusi za štos ene
parkrat zaporedoma pa boš videl da prihaja tudi do razlike tudi za pol
sekunde in več...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist