[ LUGOS ] Napaka

boris.benko na telekom.si boris.benko na telekom.si
Sob Jan 8 15:11:53 CET 2000

Leonard Polanec wrote:

> Pogosto se mi doagaj da moja server masina javlja nasledne napake:
>
> hda: write_intr: status=0x71 { DriveReady DeviceFault SeekComplete Error }
> hda: write_intr: error=0x10 { SectorIdNotFound }, LBAsect=737365,sector=737303
>
> Drugace dela vse ok, verziaj linuxa je RH 5.2. Zanima me pa v cem je problem?
> Aja disk je 13Gb....

Mozno je (nasteto po verjetnosti dogodka, najprej je nastet najbolj
verjeten razlog):

1) disk gre fuc
2) kabli so slabi ali slabi kontakti med kontrolerjem/kablom/diskom
3) nekateri diski slabo prenesejo overclockanje vodila
4) particija iz nekega razloga ni bila fsckjana, sektorjev, kamor kazejo
pointerji na particiji, ni
5) imas problem morda z pregrevanjem diska
6) nesporazum v transfer rateu med diskom in kontrolerjem
7) firmver na disku ima bug/kontroler ima bug/linux ima bug
8) preslikovanje cilindrov je napacno
9) napajalnik te zajebava, ne daje pravih napetosti ali na momente
(milisekunde...) prekinja
10) disk in kontroler se iz kaksnega cudnega razloga ne razumeta
(firmver, interferenca, napetosti, itd..)
11) GKW (SBV) god knows what (sam bog ve)

=b
mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676