[ LUGOS ] Multiserijska kartica z 8 porti

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sob Jan 15 23:53:03 CET 2000

Rudi Majerle wrote:

> Longsine kartico dobis pri XENYA d.o.o.
>
> Dodatnee informacije lahko dobis na moji e-adresi.

Do tod je odgovor smiseln in ne muci ostalih.

> Pa se kaksno hardwersko tezavico lahko resimo.
> Kaksne eksoticne i/o kartice...
> Izdelava raznih (scsi,utp,ser...) kablov po narocilu, ter razni adapterji
> zanje.

To je EPP. Stran s tem!

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676