[ LUGOS ] Re: [ LUGOS-HELP ] "kernel panic: VFS:"

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Sob Jan 15 12:33:41 CET 2000

Zivjo

Jure Koren wrote:

> To pomeni, da na napravi /dev/hda1 ni root particije, ali pa je
> poskodovana. 3:1 sta major in minor stevilki pri /dev/hda1,
> root particija pa najbrz ves kaj je. Ce imas lilo je verjetno
> napacen root= parameter pri vnosu za linux, ce pa ne, potem pa
> to popravi z rdev. Ce ti cisto nic ni jasno, mailaj se enkrat.

Meni je to rekel, ker v jedru nisem imel podpore za ATA-2 diske.
Ceprav disk ni ATA-2... S particijo je bilo pa vse v redu. Jedro
2.2.12

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist