[ LUGOS ] syslog.conf

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Ned Jan 23 23:38:53 CET 2000

On Sun, 23 Jan 2000, Branko F. Gračner wrote:

> rad bi malce bolj pregledno razbil loge, ki jih dela syslogd. sedaj imam
> narejeno tako, da vse daje v /var/log/messages in še v nekatere. blazno me
> moti, da mi nekako ne uspe syslogdja skonfigurirati tako, da bi za vsak
> daemon pisal loge v svoj file. naprimer za named, ftpd, pop3 in ostale.
> poskušal sem z daemon.* /var/log/somefile pa je tja metalo od vseh daemonov
> loge. grepanje iz datotek mi ne pride v poštev. kakšni predlogi ?

To bos tezko dosegel... Preberi si syslog.conf man page... Pri loggingu
imas Facilitty in priority...

facility je lahko auth, auth-priv, cron, daemon, kern, lpr, mail, mark, new68s,
security, syslog,  user,  uucp, pa se locals...

priority je pa lahko debug,  info,  notice, warning, warn, err, crit,
alert,  emerg.

In po tem lahko sortiras zadeve... Deamoni pa posiljajo loge z razlicnimi
prioritetami in pod razlicnimi facility...

Lahko vsa sporocila od kernela v svoj file ruknes, pa vse kar je od maila
tudi v svoj file, posameznih daemonov ne bos mogel.

No ja, mogoce bi ti uspelo, ce bi na novo prevedel vse daemone in dal
logging facility na local0, local1, local2... in potem sortiras po
tem...

Poglej si se syslog-ng, omogoca veliko vec stvari kot navaden syslogd. V
najslabsem primeru si napisi program, ki bo sprejemal input na stdin in
potem posamezne stvari sortiral v file... Preostane ti samo se, da vse
loge preusmeris na tisti program...

David!
Segmentation fault.

Dodatne informacije o seznamu Starilist