[ LUGOS ] kernel komp...

Igor Kolar Ike na email.si
Čet Jan 6 21:34:05 CET 2000

Re,

From: kreit <kreit na siol.net>
> /usr/src/linux/include/linux/modules/i386_ksyms.ver:118: warning:
> `smp_call_function' redefined
> /usr/src/linux/include/linux/smp.h:83: warning: this is the location of
> the previous definition
/usr/src/linux/include/linux/kernel_stat.h:47: `smp_num_cpus' undeclared
> (first use in this function)

Mogoce brcam v meglo, ampak v outputu je kar nekaj sporocil v zvezi s
smp-jem (symmetric multiprocessing). Imas vec procesorjev in/ali si to
funkcijo morda vklopil pod "make <whatever>config"? Se enkrat poglej config
file.

Mozno je, da je kriv tudi gcc. Vendar sporocila o napakah v stilu "<sth>
refinded" ali "unresolved sybol(s): <sth>" ponavadi pomenijo, da se kak
modul ni nalozil ali pa da imas nepravo verzijo cesa na sistemu. To cudo
potem dela, kar pac dela, a ne bi bilo smelo.

Se enkrat, tu jaz nisem strokovnjak. Le pomagati poskusam,
-Igor

Dodatne informacije o seznamu Starilist