[ LUGOS ] vmware spet :)

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Sre Jan 26 15:28:35 CET 2000

Hi!

Kar rabis so vmware-tools za linuxa. Najdes jih na njihovi strani.
Imajo tudi install program, kateri instalira nekaj skript in modul za
kartico.
Ime mu je pcnet something.

Instalirajo tudi skripto, ki ugotavlja, ce zaganjas star preko vmware ali pa
preko normalnega boota.
In takrat izbere tudi pravi modul za kartico.
Je pa res, da ta skripta vcasih zastrajka in se mreza ne dvigne. Ponavai
pomaga modprobe pcnet.. in pa ifconfig :)

lp,
MIaln

Dodatne informacije o seznamu Starilist