[ LUGOS ] LCD monitor in konzola, kako do polnega zaslona pri 640*480 ?

Jure Koren jure na gimp.thz.net
Sre Jan 19 12:06:24 CET 2000

On Wed, Jan 19, 2000 at 11:39:40AM +0100, Iztok Saje wrote:
> Hoj !
>
> Dedek mraz me je razveselil z Eizo LCD monitorjem (L66). Takoj sem opustil obisk pri optiku:
> prehod z monitorja me spominja na prehod s Spectruma+TV na hercules monitor na PCju....
> VGA je Matrox Millenium, SW je Slackware 7.0 z 2.2.13 kernelom. V framme-bufferje se nisem spuscal.
>
> Problem:
> zadeva ima 1280*1024 pixlov. To dela lepo pri Xih in svgalibu.
> Ce spremenim resolucijo, se slika ustreznoz manjsa: obicajni 640*480 zasega samo slabo
> [...]

Priporocam SVGATextMode, ki ga je nekdo ze uporabil pri omenjenem problemu
in pravi da super dela. Tekstovna konzola potem dela pri 1280x1024 (ali
kakor pac nastavis) pri vec razlicnih tekstovnih resolucijah. Z 80x25 bo
tezka, poskusi se navadit vsaj na 80x50, kar ni nobena tragedija :)

Ce ne gre, pa mora delat tudi to, vendar bos imel cudne fonte. Ce te to ne
moti, je ok.

							Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist